Crearea unui site web a devenit necesară pentru aproximativ toate afacerile din zilele noastre, fiind o cale potrivită și eficientă de a ne trasmite mesajul unui număr cât mai mare de posibili clienți, împrăștiați în diverse colțuri ale țării.

Succesul unei afaceri nu începe însă doar prin crearea un site web, conținutul și structura acestuia fiind aspectele care decid eficiența mesajului care se dorește transmis. Prin urmare, orice site web ar trebui să îndeplinească o serie de condiții pentru a fi un bun transmițător de mesaje.

 

Iată care sunt paginile pe care orice site web ar trebui să le conțină:

Homepage cât mai original, personalizat, deci. Nu este un lucru greu de ghicit faptul că prima pagină este extrem de importantă, de aceea, aceasta trebuie să fie atrăgătoare și ușor de navigat. Logo-ul și celelalte elemente vizuale trebuie să fie plasate cu atenție, fiind cele care relevă identitatea unui brand.

Pagina ”Despre” este cea care spune cele mai multe despre afacerea noastră și are capacitatea de a convinge sau nu clientul. În crearea acestei pagini, simplitatea este cheia. Clienții trebuie să poată parcurge cu ușurință pagina, fără a se pierde în detalii.

Pagina de contact este absolut indispensabilă. Aici, clienții se așteaptă să găsească adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, un formular de contact și linkuri către rețele de socializare.

Pagina de prezentare a serviciilor și produselor. Aceasta este pagina de interes maxim pentru cei care vor naviga site-ul, deoarece aici se vor pune la curent cu produsele pe care le oferim (în cazul unui magazin online) sau cu serviciile pe care le punem la dispoziție. Pagina trebuie să fie cât mai interesantă, dinamică și ușor de parcurs, iar descrierile produselor și serviciilor trebuie să fie create cât mai explicit și unic.

Portofoliul trebuie să primească și el o pagină, deoarece aici ne putem întări credibilitatea în fața clienților, punându-i la curent cu fostele noatre colaborări sau cele pe care le avem în curs.

Blogul devine o opțiune din ce în ce mai folosită, de aceea site-ul nostru nu ar trebui să facă excepție și ar trebui să conțină și el o astfel de pagină. Astfel, ne asigurăm un trafic continuu pe site, prin postarea unor articole de interes pentru audiența noastră.

Pagină de testimoniale/recenzii. Ca și pagina de portofoliu, aceasta are rolul de întări credibilitatea afacerii noastre în ochii clienților, deoarece aceștia vor fi încurajați să apeleze la serviciile noastre. Este foarte important că testimonialele să fie însoțite de numele persoanelor și funcțiile acestora.

Landing page-ul (pagina de aterizare) este necesară pentru orice afacere, mai ales atunci când aceasta este la început. Acest tip de pagină are succes, având ca scop precis transmiterea în mod direct a avantajelor pe care le are un client prin navigarea site-ului nostru.

Ce-ar-trebui-sa-contina-orice-site-web-pentru-a-avea-succes-websucces

Read magazines online free